22 Haziran 2008 Pazar

msn nickleriniz

nickler


yazdıklarına sadık olamadın söyle kaç eşlisin...

... ςǿκ کε√díκ طε aطí...


TuTamicaM SözLer VerMem ßaSiT kişiLerLe MEvZuu yaPMAm ßaZı ŞyLri AsLa AfeTmem Ağır GeLiYoSa ßu SzLer FiRar SerßesT ÜsTeLeMem

çocuklarımızı kuzu gibi yetiştirmeyelim ki ,ileride koyun gibi güdülmesinler

kuşlar gibi uçtum gökte, sana geldim; sevgi verdim. Güneş gibi doğdum güne, sana geldim; hayat verdim...

GuneÅŸtim bir ara yagmur, oldum. kendi deryalarimda kendimi zorla bogdum

уσктυя üѕтüиÑ" Ñ•Ñ"иιи güzÑ"â„"ι Çιякιи уαρмαктα ѕυÇυуѕα ∂üиуαуα αтмαктα иÑ"уи вιâ„"∂ιикι ∂Ñ"ÄžÑ"яιиİ вÑ"иιмкιиι вιâ„"Ñ"¢Ñ"кѕи вυиυ∂α мαнÆ'Ñ"∂Ñ"¢Ñ"кѕи

SÑ"wmiyoяum BÑ"η KÑ"ηdimi... SÑ"wmÑ"m BÑ"η öyLÑ" hÑ"яkÑ"siη sÑ"vDiÄŸi ÅžÑ"yLÑ"яi...

insan ya hayran olur bana ya düman ya yokmuşum gibi davranır yada çıkmam aklından

NeDeN BüTüN DüNYa BaNa KaRŞı
HeR AşK BiTeRmİş bİ GüN BiLdİm,hEr aŞk bİtErMiŞ ÖğReTiLdİm...!!!

DüNkü Çocuq DeqiLim âRtıK... ßiRâz YoRquN ßiRâzdâ KıRqıN...qiDéN YoLuNu.. KâLâN YéRiNi ßiLsİn âRtıK...!!!!!!
birR çıqLıqK buLsamM ! hiç sSusmayanN , yaDa biR cümLe beniİ anLatanN !


â£ı$mâ ßânâ!!! NâPcâm ß飣i O£mâs ßéNim..ßuqüN wâRım yâRıN ßiRdéN yOq O£uRum.!!!dOKunmâ ßânâ! kâpânmâmı$ YâRâLâRLâ dOLuyum..!


sen vodafone gibi anı yaşarken ben seni turkcell gibi her yerde çekemem

KişiseL ileti:Hani Küçükken, anneniz o kötü çocukla oynamayın diyordu ya işte o kötü çocuk benim.

hayat bana gülmüyor ben hayatı güldürüyom

Hiç yorum yok: