5 Eylül 2008 Cuma

Dost nickleri

Dost nickleri , dostluk msn nickleri , msn resimleri

"Kuyu CaDısı"

! ...küLüsTüR ßu RuHun öZRü yoqKi ßeNde.. !

GİtmEyi dÜşÜnÜrsEnİz hiç beklEmEyİn..KAlIp tAnImAksA amAcInIz dUrUp dİnlEyİn.BaŞkAlArIndan dEğİl! beni benden bİlİn

CoCa CoLayım Hayatın tadıyıM.Roccoyum choq $ekeriM.aLbeniyim ßahanem cook.çikoLataLı qofretim arkadaŞLAr beni sewmeyeN warMı ?


SöZ v€rDiN ! s€n ߀NiMDiN . . . Niy€ YhOkSuN ¿?
||AsLa KayßettikLeRim OLmaDı wazqeçtikLerim oLdu..!!! ||
bana a$k besLeme qoynunda besLediin yıLanım..
<3> / Ø EnteR IF YoU DaRe <3>
Ölümden niye korkacağım ki? Ben varken o yoktur,o gelince de ben olmayacağım.
Şımarıqım, uySaLım, İsteyinCe Laf koyarım aMa Choq HasSaS we aLınqanım ÇözZemeSsin ßeni ßen Zor oLanLardanıM
' [>ßitéη ßir Oyuηuη OyuηCàk ßéßéqiiyim.!!
aqLaYaNn qözLerLe senNiİiii aRıYorMmm SeVDiqmmmMm =(
NokTa KoNmuŞ BiTMiş En GüzeL hiKayem...
çamuR mu süRmek isTioSun başKalaRının duyqularınaa...
unutmaa önje sEnin eLLerin kirLenejekkk__!!!
BiR aDıM öNüM s€ns!z qÖzüKmüOR qaLBimDek! DüqüM s€nsiZ çÖzüLmüoR...!!!
][Üser!mdeq! LaneT! Sew!oOrum][
...ριѕℓι¢н...<)


Sustum sözcükler yok artık gökyüzününe dal bir gün beni özlersen
BoOs KaFa BoOs ZoOmHaYat mAtRoCk HaDy quDuRoCK
sözLerin büyüK yüreğin KüçüK yanLışların çok doğruların yok kendine göre şanslı bana göre No Commet!!
kAn kokusunu biLir misin? biLir misin kAn tatLıdır?
Şımarıqım, uySaLım, İsteyinCe Laf koyarım aMa Choq HasSaS ve aLınqanım ÇözZemeSsin ßeni ßen Zor oLanLardanıM...
gEÇmişe gEÇmiş deMe geÇMiş geCErkeN saNada geÇirmiştiR
goThıCliq SiyaH GiyinMeqLe OLsaydı papaZLar dünyanıN eN baBa goTHıCLeri oLurDu
bana herZaman DeLi manyaq derLer...Lii manyaq derLer....
eveT bazen öyLe geLiip giderLer....
YaLanLarımızz qüséL..! İnanması zéwqLi..! Bi seyh séwméyé déérsé.! öLméyédé déér mi.??
SaRHoŞ DeĞiLiM aMa 1 MiLYoN KaFaM VaR…
UZaKLıK DeĞiLiM aMa DaLıP GiDiŞLeRiM VaR...
KaLPSiZ DeĞiLiM aMa ReNKSiZ DuYGuLaRıM VaR…

___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________$$$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$$___________$$$$$$$$$___________$$$$$$
_____$$$$$$$_________$$$_$$$_$$$_________$$$$$$$
_____$$$$$$$$______$$$$___$___$$$$______$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_o$$
_____$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
______$$$__$'$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__o$$$
______'$$o__$$__$$'$$$$$$$$$$$$$$'$$__$$_____o$$
________$$o$____$$__'$$'$$'$$'__$$______$___o$$
_________$$$o$__$____$$___$$___$$_____$$__o$
__________'$$$$O$____$$____$$___$$ ____o$$$
_____________'$$o$$___$$___$$___$$___o$$$
_______________'$$$$o$o$o$o$o$o$o$o$$$$
Dost nickleri , dostluk msn nickleri
BuGüNü yaşıyorsam yarının sEni bana getireceğine inandığım içindir..

AnLatack HikayeLrm Bitmedi Henüz,AnLaşack DostLarm Tükenmedi!!YorgunLk,KırgınLk Hepsi Gelr Geçr,Her şeye rağmen Yaşamak GüzeL!!

GiDene KaL déMek ZawaLLılaRa kaLana qit deMék TerBiyésizLeRe DönMeyene DöN demeK AciZLeRe HakedéNe YoL VeRMek Size YaKı$ıR

● HakLıyDın Hep Sen, AcıLar BeDava, MecBurDuk Hep UzakTan BakMaya

Hiç yorum yok: