1 Temmuz 2008 Salı

geyik için msn nickleri

Benim gibisini google’da arasan bulamazsın yahoo yu dene :))

Canım sıkıldı senden, nick değiştirdim messengerden

Düzeyli bir msne var mısın ?

Msn-evler

Zenci mahallesindeki solaryumcu

Öküz gibi bakmakla tren mi duracak!

Paramız olmasada cebimiz de , her kavgada şeklimiz, her kahvede masamız ,her kızda bir resmimiz olurdu.

Beyaz atlı prensi bulmak için daha kaç kurbağa öpmemmi gerekiyor?

AÅŸk bir sabunsa cifle beni fadime

Yıllardır oturum açmayan adam.. Adam her online olduğunda “yıllardır oturum açmayan adam oturum açtı” yazıyor bilgisayarımın köşesinde, ve ben her seferinde gülüyorum. Allah Allah…

Tanrım kör oldum, artık kusura belediye baksın.

Nescafé bile 3ü1 arada, ben hala te basima

Errorla mücadele

Sonunda şans bana da güldü ama götüyle (!)



Messenger ‘den gelen sansli

Anarşist mi olalım yani, ne bu kpss kadroları

Nickneyime

Allah sohbet yapmamızı istese klavyeyle doğardık.

Ölsemde dik durmaz, sarhostur mezar taşım...

Baba beni okula gönder devamsızlıktan çakıcam yoksa.



msnde geyik severler için oluşturulmuş msn nickleri
haydi geyikciler
Acele işe , bende işicem :d şeytan karışmaz merak etmee ...

Pamuk cüce ve yedi prensesler

Rekor insanın kendine yakışanı kırmasıdır.

Güzel asmadan çıkar güzel yaprak, marifet o yapraktan güzel dolma yapmak.

msn boktan ama grafikleri güzel

Buffy de vampir sayılır

Ahmet şu anda yok, notunuz varsa ben alayım

14 Şubat sevgililer günü bayan eleman alımları başlamıştır!.

Hiç yorum yok: