10 Ağustos 2008 Pazar

acılı nickler

Yoku$u ßen CıkTım YoL $eniN oL$un, ZehiRi ßen IctiM $u $enin oL$un ßi tAne ßuLmu$$un HayıRLı oL$un ßi tAne dE ßenßuLdum HaßeRiN oLsun!!! S.S.M.

Eğer bir gün hayatımın son nefesini verirde bu dünyanın güzelliklerinden vazgeçecek olursam yanımda ol ki sana sessizliğin ölüm demek olduğunu göstereyim … !!!S.S.M.

Seni dünyada seven 10 kişi varsa onlardan biri benim seni dünyada seven 5 kişi varsa onlardan biri de benim seni dünyada seven 1 kişi varsa o kesin benim seni dünyada seven hiç kimse yoksa bilki ben ölmüşüm… S.S.M.

Seni unutmayı düşündüm bu gece bir sigaranın üzerine adını yazdım sigara bittiğinde unutacaktım seni duman duman atacaktım seni içimden rüzgâr savuracaktı küllerini fakat… seni unutmayı düşünürken nerden bilirdim ki seni her nefeste içime çektiğimi S.S.M.

yüReğiMe göMDüm Seni söKüp aTmaK müMKün deĞiL YanıMDa oLaMasaNDa rüYaLaRın yeTer baNa S.S.M.

yα вÑ"и fαzLαyıм вu düиyαdα yαdα вu düиyα sÑ"иsiz fαzLα вαиα
sÑ"утαиıи Ñ‚Ñ"к güиαнı мÑ"â„"Ñ"gÑ" σâ„"αи αşкıумış.....:

yürÑ"ÄŸiмdÑ" göмdüм sÑ"иi söкüp αтмαк мüмкüи dÑ"ÄŸiâ„" yαиıмdα oâ„"αмαsαиdα rüyαâ„"αrıи yÑ"Ñ‚Ñ"r bαиα

"vebalı bir hücre gibi vücuduma giriyor 'buz' soğuğu duygular.

düşüмdÑ" isтαивuLuи dörÑ‚ вir yαиı sÑ"иiиLÑ" кαpLı

vÑ"вαLı вir нücrÑ" giвi vücuduмα giriyor ‘вuz’ soÄŸuÄŸu duyguLαr.

нαyαт кızgıи вoğα вÑ"и кıямızı pÑ"LÑ"яiи

BU ALEMDE HERKESE İSYAN SANA AŞK VAR … !! S.S.M.

ölüm öncesi yorgunluk var gözlerimde....... gölgem bile boğmak için fırsat kolluyor
düşüмdÑ" •$1isтαивuÊŸuи •$47döят •$1вiя •$47yαиı •$1sÑ"иiиLÑ" •$47кαpʟı
…
öLüм öиcÑ"si yorguиLuк vαr gözLÑ"riмdÑ"….göLgÑ"м вiLÑ" вoğмαк içiи fırsαт кoLLuyor

BeN HayaTTa eN çoK öLmeyi SevdiM: S.S.M.

bütün aynalar seni gösteriyor... ya da sensizlik gördüğüm..

вüтüи αyиαʟαя sÑ"иi gösÑ‚Ñ"яiyoя…yα dα sÑ"иsizÊŸiк göяdüğüм….

αииÑ" вÑ"и мαиyαк oÊŸduм

Hiç yorum yok: