13 Ağustos 2008 Çarşamba

cuk diye oturan kapak nickler

aklımızı ve irademizi nefsimizden üstün tutabileceğimiz için bizler insan olarak yaratılmışız"


çarmıha gerilmekle eşdeğermiş "elveda"nı engelleyememek


yαLиız; sÑ"иiи Ñ"LiиdÑ" soLαcαкsαм кopαr вÑ"иi dαLıмdαи….

yαLиızLıк вüтüи dαмαrLαrıмı çαтLαтıyor…!!!

sÑ"иsiz gÑ"çÑ"и нÑ"r gÑ"cÑ" pαrLαyαи yıLdızLαrα uмuÑ‚Lα вαктıм.YαLиız sÑ"иi düşüиÑ"rÑ"к gözLÑ"riмi кαpαттıм.RüyαLαrıмα girÑ"rsiи diyÑ" Ñ"rкÑ"иdÑ"и yαттıм…

Bu αâ„"Ñ"мdÑ" нÑ"rкÑ"sÑ" isуαи sαиα αşк vαr!.

köşeye oturmuş esrar çeken,çarşaf paketi cebinde gezen,canı sıkıldımı adam kesen AŞIK GÖRÜRSEN BEN! HATIRLA S.S.M.

BEN SENSİZ GEÇEN GÜNLERİME ÜZÜLÜRKEN SEN BELKİ BENSİZLİĞE SEVİNECEKSİN AMA ŞUNU UNUTMA BİR TANEM BİR GÜN SENDE SEVECEKSİN S.S.M.

SENİ SEVMEK ACILARIN EN BÜYÜĞÜ OLSA GEREK SENİ DÜŞÜNÜRKEN GÖZYAŞI DÖKMEK YAŞANABİLECEK EN BÜYÜK SEVİNÇ DEMEK S.S.M.

YAĞMUR MUTLULUGUMA GÖLGE DÜŞÜRMEK İÇİN YAĞIYORSUN ALDIRMIYORUM NİYETİN BENİ ISLATMAKSA BEN ZATEN AĞLIYORUM S.S.M.

SENİ BULMAKTAN ÇOK ARAMAK İSTERİMSENİ SEVMEDEN ÖNCE ANLAMAK İSTERİM SENİ BİR ÖMÜR BOYU BİTİRMEK DEİL SANA HEP YENİDEN BAŞLAMAK İSTERİM S.S.M.

Seni düşünür, seni özlerim, sevgilerin özlemlerin derinliğinde ne olur kır bir kez şeytanın bacağını beni hatırla, bir son bahar serinliğinde… Seni, senden uzakta, sensiz, seninle yaşıyorum… S.S.M

Hiç yorum yok: