27 Ağustos 2008 Çarşamba

komik nickler

Ödümü koparttin.. git ip bulda bagla sunu.

Her hakkı saklıymış. Bende de diyordum Hakkılar nerede acaba.

Kızımı ne doktorlar, ne mühendisler istedi. Bizde baktık evde kalacak,size verelim dedik, marangoz bey oğlum!..

Çorbamdan saç çıktı.. Beni kimle aldatıyosunuz açsı bey?..

Beni deniz tutar, Ali tutar, mustafa tutar.. Severler beni..

Bayram değil, seyran değil.. Allah Allah!... Bir türlü çıkartamadım sizi..

Hava korsanı uçağı kaçıracaktı,yapamadı.. neden ? salak uçağı kaçırdı

Çingeneler Almanyayı nasıl okur? ne bileyim ben çingenemiyim ..

Uzun lafın kısası : U-L

Oyunu ayakta alkışladım..neden ? .. oturacak yer yoktuda ondan :)

Zencinin biri denize düşerse ne olur? Tabii ki banyo yapmis olur..

Dün kazı kazandan ne kazandın ? kaz'ı kazandım :))

Yumurtanı sahanda mı yersin? Yoksa kafamdamı mı?

Alfabe 28 harf artık neden ? O şimdi asker :)

Ağrı kesicin varda, adana kesicin nerde?

Volkswagen Pass-at , hep kendin oynama !

1 , 2 , 3 TIP!.. Hayır!?! 1, 2, 3 öğretmen !

Hakan Şükür sahada sakatlanırsa. Kim taşır? Hakan Taşıyan:)

Seni görünce gözlerim dolar, kulaklarım EURO.

Kadın hakkı diye bir şey yokur. Çünkü Hakkı erkek ismidir…

AÄŸlarsa anam aÄŸlar gerisi oyun oynar

Hiç yorum yok: