11 Aralık 2007 Salı

Kızıma sahip çıkamadım, örgüt onu benden aldı’

ANKARA'da dün Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleriyle girdiği silahlı çatışmada öldürülen terör örgütü DHKP/C üyesi 38 yaşındaki Kevser Mızrak'ın cenazesi babası ve yakınları tarafından Adli Tıp Morgu'ndan alındı.


Örgüt yandaşlarının kızının cenazesine katılmasını reddeden baba Recep Mızrak, “Örgüt, kızımın beynini yıkadı. Baba olarak ben de kızıma yeterince sahip çıkamadım. Örgüt onu benden aldı” dedi.
Kurtuluş Dedeefendi Sokak 19 numaralı binanın bahçe katında bulunan hücre evinde çıkan çatışmada ölü ele geçirilen örgüt üyesi Kevser Mızrak'ın cenazesi, babası Recep Mızrak ile yakınları tarafından bu sabah Adli Tıp Morgu'ndan alındı. Mızrak'ın cenazesi, defnedilmek üzere Ankara'nın Polatlı İlçesi'ne götürüldü.

ÖRGÜT ÜYELERİNİ KIZININ CENAZESİNE İSTEMEDİ

Ölen Kevser Mızrak'ın babası, Adli Tıp Morgu'na gelen TAYAD ve DHKP/C örgütü yandaşlarının kızının cenazesine katılmasını istemedi. Baba Recep Mızrak, “Kızımın cenazesine katılmalarını istemiyorum, ben rahatsız oluyorum. Eğer Kevser'i seviyorlarsa buradan çekip gitsinler. Onları cenazede de görmek istemiyorum” dedi. Baba Mızrak'ın istemediği grup, daha sonra Adli Tıp Kurumu önünde pankart açarak sloganlar atmaya devam etti. Çevik Kuvvet ekiplerinin geniş güvenlik önlemleri altında slogan atmaya devam eden grup, daha sonra otobüslere binerek cenaze arabasını takip ettiler.

KIZIMI BENDEN ALDILAR

Baba Recep Mızrak, kızının 9 Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde okurken örgüte katıldığını belirterek, “Onun doktor olmasını bekliyorduk. Ancak örgütle bağlantısı olmuş ve sonra okulu bıraktı. Kızım DGM'de yargılandığı dönemde onu savunan örgüt üyeleri, sanki kızımın içerde kalmasını istiyorlardı gibi davranıyorlardı. Amaçları, kızımın cezaevinde kalması ve beyninin yıkanmasıydı. Amaçlarını da ulaştılar. Keşke avukat olsaydım da kızımı ben savunsaydım” dedi.
Baba olarak kızına tam sahip çıkamadığı için üzgün olduğunu da kaydeden Recep Mızrak, “Baba olarak kızıma yeterince sahip çıkamadım. Sorumluluklarımı yeterince yerine getiremedim. Ama örgüt kızımın beynini yıkadı, onu benden aldılar” diye konuştu.

KIZIMI 6 YIL ÖNCE GÖRDÜM

Kızını son olarak ölüm orucu sonucu sağlığının bozulduğu dönemde gördüğünü kaydeden baba Mızrak, “6 yıl önce ölüm orucu nedeniyle kızımın sağlığı bozulmuştu. Çok kötü durumdaydı ve beni aradılar. Gidip kızımı gördüm, yanında kaldım. Ama daha sonra nerede olduğunu bilmiyordum. Dün akşam haberleri izlerken bir kadının öldürüldüğünü duydum. İçim cız etti ve gece 3'e kadar televizyonları izledim. Sonra televizyonda haberleri izlerken açık isim verildiğinde, ölenin kızımın olduğunu öğrendim ve o anda yıkıldım. Bunda baba olarak benim de suçum var” diye konuştu.

Hiç yorum yok: