1 Mayıs 2008 Perşembe

Aşk nickleri

Aşk nickleri , msn nickleri , güzel msn nickleri
Ne seni unutacak kadar zaman geçecek, ne geçen zaman unutmaya yetecek. Bırakıp gitsemde seni unuturum sanma. Zaman alışmayı öğretir ama unutmayı asla

Niceleri geldi neler istediler sonunda dünyayı bırakıp gittiler,Sen hiç gitmeyecek gibisin değil mi? O gidenler de senin gibiydiler.

Aşk bir kum saati gibidir, kalp dolarken beyin boşalır.

Sen çölde bir gül olsan;seni kurutmamak için hergün ağlardım.

Güzeldir kocaman bir okyanusta bir su damlası olmak,uçsuz bucaksız sahilde bir kum tanesi olmak,ama en güzeli senin sevgilin olmaktır.
Aşk nickleri , msn nickleri , güzel msn nickleri
Seni nekadar çok sevdiğimi öğrenmek istiyorsan,birgün yağmur yağdığında dışarıya çık ve yağmur taneelerini tutmaya çalış,tutamadığın yağmur taneleri kadar seni seviyorum.

Kar fırtınasının içine düşen bir alev topunu hatırlatıyor bana gözlerin

Biz seninle farkında olmadan ayrı pencerelerden aynı yıldızlara bakmaya devam edeceğiz

Yatağını gül yapraklarıyla,rüyalarını papatyalarla süsledim.Üzerini sevgimle örtüp kabuslarını ben aldım ki tatlı rüyalar senin olsun...

-Yaşamın kaynağı sevgiyse eğer;Sevgi bir tutku,tutku bir amaç,amaç birşeyleri paylaşmak,paylaşmak aşk,aşk hatırlamaksa AKLIMDASIN

-Seni her özlediğimde kalbimde bir yıldız çizdim.Seni ne kadar mı özledim?Benimde artık bir gökyüzüm var.

Aşk nickleri , msn nickleri , güzel msn nickleri

Hiç yorum yok: