26 Mayıs 2008 Pazartesi

Cok Guzel Msn Nickleri

Çok güzel msn nickleri, güzel nickler ile msn nickleri yayınlamaya devam ediyoruz. Sizlerin bize yollamış olduğu çok güzel msn nicklerini yayınlıyoruz.. İşte birbirinden yeni msn nickleri, güzel msn nickleri;

> ßéqLéMésDim..! ßöLésiNi ßéqLémésDim.. öLé $éRéFsİzsİNkİ séNİNLé oLDuğuM qüNLéRé İsYaN éDioRuM..! séNi SéFDİMYa YaZıkLaR oLsuN ßaNa ßaéé, YazıKLaR oLsuN..!

> Ağladığımı Kimseye Söyleme Anne onLar ßeni KraL ßiliyor Kızdım mı Dünyayı Yıkar ßiliyorlar.. ßir Kız İçin ßu Kadar Düştüğümü ßilmiyorLar…(elvan__)

> SöZlErİn BüYüK YüReĞiN KüÇüK YaNLıŞıN ÇoK DoĞrULaRıN HiÇ YoK KeNdİnE GöRe şAnSLıSıN FaKaT BaNa GöRe Bİr ZaWaLLıSıN!!!

> bEn ÖlE hErKeSiN SeWdİğİ hErŞeYi SeWmEm;MeSeLa KeNdİmİ hİiİiÇçÇ sEwMiYoRuMmM...!!! (___gamze___)

> Sevmek çay gibidir; sevilmek şeker; bizim gibi garipler çayı şekersiz içer.. (ilker)

> EGER SENİ HER ÖZLEDİĞİMDE GÖKTEN BİR YILDIZ DÜŞSEYDİ DÜNYA KARANLIGA BOGULURDU..

Hiç yorum yok: