26 Mayıs 2008 Pazartesi

Hit Msn Nickleri

Siz ziyaretçilerimiin yolladığı msn nicklerini tüm hızıyla yayınlıyoruz. Elimize çok fazla msn nickleri geliyor, tamamını yayınlıyorsuz geç de olsa.. İşte son olarak yollanan nickler, yeni nickler, yeni msn nickleri.. Sizlerin yollamış olduğu hit nickler, hit msn nickleri;

> bEn SaNa SeWMeYi ÖğReTeMeM AmA sEnDe BaNa UnUtMaYı ÖğReTeMeZsİnN..

> Tesadüfen Doğduk Mecburen Yaşıyoruz.

> yanlızlık benm eski sevgilim yanlızlık benm en vefalı yarim ben onu kimler için terk ettim ama o beni hala bırakmıyoo... (only_you)

> αѕαмỉуσяυм Ñ"иğÑ"â„"â„"Ñ"яỉ , ğöζüм καяα , ğöиâ„"üм ∂Ñ"â„"ỉ , вυ αѕκỉи Ñ•Ñ"и¢Ñ" вÑ"∂Ñ"â„"ỉ уαѕαмακтαи vαζğÑ"çмÑ"κ мỉ..!((HUSEYIN))

> Ben seni unutmak için sevmedim... (feray)

> Her gidiş aynı yöndeydi sana ulaşmak üzere,anladım ki gözlerim rehindi KAHVERENGİ GÖZLERİNE... Birinizin daha yokluğuna dayanamam.Uzakta kalın ama gitmeyin...
Yıkar bu ayrılıklar beni acıtır... (feray)

> Öyle birini sevki öldüğün zaman sen değil o girsin mezara......

> GéRiDé KaLan YüzYıLLaR... inSanLıq öLDü;KaTiLi ménFaaT... (ÖzGéé)

> «..ßi†εN ßiЯ ø¥υиυи ø¥υиJẫq ßεßεqi¥iмм..»

Hiç yorum yok: