26 Mayıs 2008 Pazartesi

Karizma Msn Nickleri

Aşk msn nickleri ve aşk nickleri arşivimize karizma msn nickleri ile devam ediyoruz.. İşte en karizma nickler, karizma msn nickleri.. Hiçbir yerde bulamayacağınız birbirinden güzel msn nickleri, yeni msn nickleri ile devam edelim.. İşte karizma msn nickleri;

> Resti çekerim herkeSe, gözümü kırpmam.. Bir sana kıyamam, bir sensiz oLamam!

> Yürüdüğün tüm yollara ayaK izimi bırakmazsam, seni düşünmeden bir geCe uyurSam, gözLerine bakarken gözümü kırparSam, acımam kıyarım KENDİME!

> iLk oLmayaN sen değiLdin, yaLancı bakışLardı..! bakışLarını sevdim, sonLarı yaşadım gözLerinLe..!

> ayRıLdığımız geceNin sabaHında soNa sardı hayatıM.. Son kasetin son saniyeLerinde kayboLdu umutLarım..!

> onLarın hayaL edemedikLerini biz eLimizin tersiyLe ittik.. Çekingen iki aşık, titrek eLLerLe umutLara uzanDık!

> düşLerimde yaşadım sevdaLarımı, kabusLara kapattım gözLerimi.. sanKi sana bakmışçasına kalkTım kayboLduğum rüyaLarımdan..

> arkama biLe bakmam iNan.. Dönüp 1 adım atmam.. giT dediğin an, buraLarda duramam..!

.... msnnicklerim.net - msn nickleri arÅŸiviniz ....

Hiç yorum yok: