30 Mayıs 2008 Cuma

klas nickler

Klas takılan delikanlılara ve güzel kızlaramıza havalı klas msn nickleri

Bunun için sizlerden yeni msn nickleri, yeni nickler belkliyoruz..

Bu konu altından "Yorum Gönder" diyerek istediğiniz kadar msn nickleri yollayabilirsiniz..

Nicklerin tamamını yayınlamaya çalışacağız...
Şimdi gözlerime ağlamayı öğrettim ki bu yaşlar utangaç boynunun kolyesi olsun..buda benden sana ayrılığın hediyesi olsun

> Ona söyle onu gerçekten sewmedim ona söyle onu bir daha görmek istemiyorum ona söyle onsuzda hayat çok güzel ona söyle onsuzda yaşaya bilirim ama ona sakın bunları gözyaşları içinde söylediğimi söyleme

> Hayatta iki kör tanıyorum biri senden başkasını görmeyen ben diğeri beni görmeyen sen..

> bi yandan SensizLiq ßi Yandan öLüm YeteR ße qüLüm qeLDe ßidsin ßu ZuLum

Hiç yorum yok: