26 Mayıs 2008 Pazartesi

Komik Ask Nickleri

Okuyucularımız yolluyor biz yayınlıyoruz.. Son olarak yollanan en komik msn nicklerini, aşk nicklerini, komik aşk nicklerini yayınlıyoruz.. İşte aşk msn nickleri, komik nickler.. Msn nickleri arşivimizi komik aşk nickleri ile devam ettiriyoruz;

> Aşk bir muz kabuğuna benzer üzerine bastığın zaman ayağın değil hayatın kayar.

> Sevmek çay gibidir; sevilmek şeker; bizim gibi garipler çayı şekersiz içer..

> Gelecek gelecekse gelsin gelmiyecekse geçmişle yaşamaya devam edeyim.(millet uzaya çıktı)ben meydey meydey diye sesleniyorum (alıgumust)

> GöZLErİnE BaKtIySaM HoŞLaNDıMmI SaNdIn?SeNi sEwİyOrUM DeDiysEm GeRçEkMi SaNdIn? 21.yüzyıldayız OğLum (((((SEN KENDİNİ NE SANDIN??) (ASİ_TATLI_CADİ)

> Aşk öldürdü beni dedin ölüsün aşk süründürdü beni dedin sürünüyorsun seni çok sevdim dedin şimdi sevmiyorsun sen benle dalgamı geçiyorsun?

> AÅŸk bir nohut ye ye kokut

> Eğer hayat bir sınavsa ben kağıdımı verip çıkmak istiyorum...

> Erkeklerın kalbı otel gıbıdır gıren cıkan bellı olmas kısların ıse mesar gıbıdır gıren bır daha cıkamas...

> Gel sen 3 milyon sperm içinde 1. ol, şu yaşadığımız hayata bak.

Hiç yorum yok: