30 Mayıs 2008 Cuma

Taze Msn Nickleri

Ziyaretçilerimizin yolladığı en yeni msn nicklerini paylaşıyoruz..İşte sizler için hazırlanan taze msn nickleri, taze nickler.. Msn nickleri siteniz msnnicklerim.net farkıyla.. En yeni, en güzel msn nickleri;

> sigaranın ucuNdA AşKıN TüTeR bU aŞk aNcA mAhSeRdE biTer BeNdEn BaSkAsInI sEvErSeN eGeR SeVdİqiNiN kOlLaRıNdA gEbErRr::):) (AYSUNnN)

> bEn! tAm!r eTmEyE çaLışMa bEN kıRıK dEq!L!m (Su_damLası)

> İçiMe neFesiNi veR Ve geRÇek yaP beNi (Su_damLası)

> Hak edeni hayatıma sokarım hak etmeyenin hayatına sokarım :) (cemcem_45)

> sana tapan bu kalp yol alıyor artık sensiz. inan içim rahat tek isteğim BENİ BANA BIRAKKKKK...

> Mevlana değilim, adam ol öyle gel!

> herqezin Hava attıqı yerde ßenim rüzqarım Eser...

> Yıkılsa dünya koymazki bana ölüm olsa da sonunda daha doymadımki sana..!

Hiç yorum yok: