20 Mayıs 2008 Salı

Güzel nickler

Güzel nickler , msn nickleri , nickler
biTmiO hÇ derdim.^^ne karısık bi hayad bu..!

/&//H@L!M!SS DUM@NNNN/&/

Düny@ ßu qeCe Durs@n@!

!!bır@ktıın yerdeiim f@k@t bıraktııın gibi diilimm!!

kmse anLamaz ßiliorumm canımı yaqsada hayat qüLüorumm:/

raaatm yerinde çekemeyenler anten taqtırsın...

SèfDim mi qi ? oNdhan ßiLè şùpHèLiimm...
Güzel nickler , msn nickleri , nickler
senin maRqKa oLduqunN yeRde etiKeti ben koyarRımmM

..(bilmem ne bilmem ne)şu an "Yan Gel Yat" modundadır lütfen daha sonra tekrar denemeyiniz!!

Rüyaları gerçekleştirmenin en iyi yolu uyanmaktır.

qu€€nn d€v!LL

•×• . [D][ê][L][û][« [•x•]

Kaybolduм ѕєηιη кαLвιη∂є ...

Layyy Laayyy Lommmm (a)

ҳ̸Ҳ̸ҳ Loading... %99 ҳ̸Ҳ̸ҳ


MutLuLuk ıııı[]ıııııııııııııııııııı
HasreT ıııııııııııııııı[]ıııı
aCı ııııııııııııııııııııı[]


1 choK sıkıLdım..2 neyDi ya unuttuM

aşqq mı=>artıqq biddi...

seviLLdiiini qöRemednn şimdi teRqq ediLisini isLe.. xD

MasaLın Kötü Şirinesi
Güzel nickler , msn nickleri , nickler
HERKES aynı fotokopi makinasından cıkmıs gibi

Bıraq yhaa aşkı masa üstünden siL gitsn...beLLeğindemi kaLdı format at gitsinn...


Hiç yorum yok: