3 Mayıs 2008 Cumartesi

Haber nickleri

Haber nickleri , msn nickleri
HİÇKİMSE SEVGİME SENİN KADAR YAKIŞMADI...
VE SEVGİM HİÇKİMSEYİ SENİN KADAR YAŞATMADI....



Nèfrètè sevgidèn daha çøk güvènirim demiş Şeytan . . . Çünkü nèfrètin sahtèsi øLmaz!



┼anrı yara┼ırken öylesine unu┼muşki beni..
┼üm kö┼ülükleri ve karanlıkları
çekemicemi biLe biLe üstüme yüklemiş sanki
karanLıklar içinde uyur oLmuşum
┼üm kötü rüyalarıma ina┼.






Haber nickleri , msn nickleri
kardan adamLar yaptIm
hepsini kahRamanIm sandIm
avuçLarImda eridiLer..
teLLi duvakLar taktIm
her defa sanki akLadIm
çok çaßk kirLendiLer..
ruHum ezeLden yasakLarI sevdi..!





...Ve şimdi o vadide gezinenler
Görüyor kırmızı ışıklı pencelerin ardında
Devasa formların tuhaf bir şekilde
Hareket ettiğini,ahenksiz bir melodi eşliğinde.
Bu arada,akıntısı hızlı korkunc bir nehir gibi
O solgun kapıdan içeri
İğrenç bir kalabalık sonsuzca akıyor
Ve kahkaha atıyor-ama artık gülmüyor-

Haber nickleri , msn nickleri

Hiç yorum yok: