18 Mayıs 2008 Pazar

Msn şiirleri

Msn şiirleri , msn sözleri, msn nickleri
Birgün biri çıkıpta güneşe adını buzla yazarsa ,
Bilki o seni benden daha çok seviyor...

Eğer birgün bulusacağımız yere gelemezsem.
Dünyanın bütün renklerinden oluşan bir demet çiçek yaptır.
Çünkü beni senden ayıracak olan tek kuvvet,
Ölüm beni yakalamış demektir.
Msn şiirleri , msn sözleri, msn nickleri
Kendimi kör düşündüm, kötü oldum,
Sağır olsaydım ne yapardım bilmem,
Birde dilsiz hissettim , kalbim sızladı,
Sensiz olsam ne yapardım dedim ve düşünürken öldüm!!

Sen benim hayatimda oldugun sürece, ne sen kimseye rakip ne de kimse sana rakiptir…
Çünkü sen benim için daima teksin!

Seni yildizlara benzetiyorum onlar kadar uzak onlar kadar erisilmezsin
Ama bir farkin var; onlar bin tane sen bir tanesin.

Önceleri hasreti hiç tatmadim, yarimden hiç ayri kalmadim, biter diye takvimlere baktim. Zor geldi ayrilik alisamadim.

Bir daha dünyaya gelsem
Yine seni severdim
Beni üzesin diye
Beni deli divane edesin diye

Msn şiirleri , msn sözleri, msn nickleri

Hiç yorum yok: